close

今天想了很多,想到自己的工作,孩子們的發展,家庭的需要,感覺到很大的壓力,好需要停一停,想一想!

我時常想,一個人六十歲先退休,但係身體的機器都壞得七七八八,到時又怎樣享受生活呢?

咁,應該係幾多歲退休呢?我想最好係五十歲,起碼身體不是有太多毛病前,可以停下來!香港的生活真的太緊張,努力向上係好,但係就整壞咗身體部機器,咁又點可以享受到生活呢?記得有一個德國牧師同我講,要愛自己的身體,年年身體CHECKING,有病就要休息吓!理論還理論,生活係香港,真係唔可能係咁,無返一兩日工,就已經成抬都係嘢等著你去處理。病得多咗少少,老細又會以有色眼鏡睇你,別人又會絲絲細語,只會看你請了病假的日數,而不去後以前未請過假的功績!

香港的工作再是如此下去,遲早有更多人需要去看精神科醫生!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()