close

今日係婷婷第二次去INTERVIEW,今次係去培正幼稚園。也許有咗上次的經驗,無第一次卓希的時候咁緊張,反而仲好輕鬆咁同妹妹玩添!

婷婷今日去INTERVIEW的造型:

IMG_0143.JPG 

返到屋企都成下午四時,卓希話想去M記,食食吓的時候,一家人突然心血來潮,話要去DISNEY到睇煙花,就係咁,我哋就楂車去玩,嘩!多人到呀!連平時好快的巴斯光年都大把人,我哋要攞FAST PASS,好彩我哋的票係年票,幾時再嚟玩都得,如果係一次過的話,真係極之唔底!

兩個小朋友係到睇玩具,我哋大人就玩自拍:

IMG_0149.JPG 

婷婷同卓希見到好大支的波板糖燈柱,話要大大口咁食,仲要我影相,超攪笑!

IMG_0152.JPG 

IMG_0153.JPG 

不過,婷婷都係驚煙花的聲音,我哋都差不多快完的時候就走人,從未試過自己一家人去玩,玩到咁夜的!兩個小朋友係車到訓哂,無洗白白就咁上床訓!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()