close

今日婷婷妹妹仲要返學,老公又要返工。一早起身,我就同卓希帶婷婷返學,然後兩母子去STARBUCKS嘆早餐,因為店舖都未開門,我哋兩個為有係咁HEA吓先!

之後,卓希就好叻咁係咁幫我辦年貨,今年我買咗連米芝連都話好味的蝦子麵,真係諗唔到要買乜嘢,又要唔好亂咁買,又要佢哋真係會用得著,都真係好難諗!

167969_10150095887031904_591771903_5991126_1536395_n.jpg 

我哋兩母子十一點已經攪點哂D嘢,仲有一個鐘咁點算呢?去咗商務到打書釘,好彩阿仔又係鐘意睇書之人,我哋各有各精彩!

接咗妹妹去,就去咗指定動作的“大快活”到食飯,叫咗兩個飯,佢哋兩個好似餓鬼上身咁,全部同我食哂,我只係食咗半碗飯咋!

之後就同婷婷去九龍灣診所到拆紗布,仲要貼多五日膠布就會好的!YEAH!

拆完線後,就去咗福華街買卓希生日會的回禮禮物,嘩!買買吓都買咗六百幾元,香港錢,唔禁使!

跟著就去又一村泊車,等老公JOIN我哋一齊去花虛行花巿,好多人,但係我哋又行得好開心,我、卓希、婷婷,三個都有著落!

untitled.bmp 

我就緊係最鐘意的花,一年買一次咋,否則老公會話我浪費錢!

180111_10150096075966904_591771903_5993458_3670911_n.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()