今日係卓希的新曆生日,他的舊曆生日是正月十二,但今年剛好願是年初三,咁樣就可以同佢一齊慶祝了!


一早起身,見到在花墟買的花開了很多,很美!


    


今天雖然沒有任何的特別節目,但也是很忙的一天。早上先先要去買餸,然後預備晚上三位小朋友所食的粥。跟著下午便帶著卓希去元朗屏山村到拿訂好了的盆菜。都唔知卓希做乜鬼,由一早已經開始成日都扭計,坐車去屏山的路程都係到扭要佢爸爸(我哋分頭行事,我拿盆菜,卓希爸拿生日蛋糕!)好啦!扭扭下訓著咗之後,一醒來又咸要爸爸。好彩好快就到。回家時,本來拿著一樽seven up,但係掉了落地,我又一直係high way,幫唔到佢執,咁就由元朗一直咸到青衣,我要用警車嚟引佢,c唔c?


唉!佢係車到係咁咸,攪到我好嬲,當時才明白點解報紙會有咁多打小朋友的家長,原來小朋友係咁咸時,係會令到個人好煩躁的,當時我都好想一巴打去卓希到,因為佢尖叫很好利害,我只好用手按著自己的耳朵!係心裏祈禱,求神幫我可以有耐性,咁無幾耐就有警車出現,分散佢的注意力!


晚上卓希爸的父母同家人來,仲有我的爸媽同細路,大家一齊來同卓希慶祝生日,唔知係咪又突然太多注意係佢身上,佢都有少少怪行為。但大致上大家都很開心,今日我仲時常望住個鐘,回想返兩年前依個時間係到做緊嘢,個經歷真的好特別,做女人真的有好多事情要學習。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()