昨晚十一時半,我同卓希爸預備上床休息的時候,卓希反身訓(佢仲係大床到同我哋一齊訓,仲係訓中間添!)然後卓希突然係咁嘔,嘔咗係大床到,跟著坐咗起身,仲話想嘔,就帶咗佢去洗手間到嘔,又真的嘔哂晚飯時所食的東西。以為可以安睡啦,點知佢又話肚痛,要痾大大,又真係痾咗爛的大大。成晚就係咁,又痾又嘔,個仔都已經好攰,我同卓希爸都唔敢點訓,卓希一轉身,我哋就睇住佢。成晚都係進進出出洗手間同睡房,到凌晨三時半,卓希痾第三次時,我哋聞到有味,問佢係咪痾咗大大,佢點頭話係,不過都無哂力,我同卓希爸決定幫佢清理好後,就去急症室。
 
去到急症室,姑娘話當時仲係睇緊兩點幾輪緊的人,我哋見出面唔係坐著好多人,咁就等下啦!點知又咁啱,有急症要急救,等咗兩小時,d人流都無郁過。卓希爸話不如返屋企啦,因為卓希去到醫院後又痾又嘔咗一次,姑娘都唔係點理佢,而且佢倚靠著我都訓咗,好次好咗少少,不如等天光去睇趙醫生啦!
 
就係咁,我哋又返咗屋企。之但係我同卓希爸都幾angry,因為成晚姐姐都無起過身幫我哋,佢同卓希的房就係洗手間對面,我哋成晚係咁進進出出,佢無理由聽唔到。仲要我依個大肚婆去洗卓希所有的嘔吐物,我哋的講話都好大聲的,而且我仲進出過佢房拿片片及衣物給卓希。真的無理由咁都唔醒,六點幾返係醫院返嚟,佢都未起身,真的好過份,我哋三個都唔啋佢。姐姐見到我洗咗咁多衫同床單,仲問我話:係咪楊卓希唔舒服!我當時頭暈咋(因為無訓過),如果唔係睇我點义佢,我話:你成晚聽唔到我哋係咁出山入入嗎?你又知唔知道我哋剛剛從醫院回來?姐姐一d都唔答!我哋三個入房安靜訓過。
 
感謝神!俾我搵到趙醫生,仲book到下午1:15pm,咁啱,我一早book咗今日1:00pm去照超聲波,所以十二點的時候,就齊齊出門口!
 
趙醫生話應該係過濾性病毒嚟的,所以個人會好攰,由得他痾清哂d菌啦!卓希下午返到屋企,共痾咗兩次,又嘔咗兩次,不過就休息咗成三小時。
 
今天係我第二次睇陳醫生,目的係睇下楊老二的發展,因為依家係母嬰健康院到,佢哋check唔到幾多。以前有卓希時,我都有去私家到睇,不過係喺旺角的女陳醫生,但係就超多人,最少要等成兩小時,卓希爸試過同我一齊等到佢發脾氣話要走人。所以今次我哋選擇睇中環的陳醫生,一來係上次我出血時係由佢睇,二來應該唔使等咁耐。陳醫生真的好好人,佢好細心咁睇我,話我都係血壓高咗少少,要小心,多d休息(我都想,不過咁啱昨天晚上就無訓過,血壓點會唔高!)
 
依家我好驚今晚訓覺呀,好怕又會好似昨晚咁的話,我會c的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()