今早九時半致電給MORMOR、MORFAR,原來成屋五個已起哂身,仲上咗神學院後面個山到行山,然後MORMOR係咁催我哋嚟接佢哋,我都知唔易的啦!哈,果然不出我所料,MORFAR謝哂!

原來卓希昨晚同MORMOR、MORFAR係大床到訓,佢隻無影腿咪成晚踢到佢哋兩個,成晚鼻水倒流係咁咳,一早六點幾就咳到嘈醒MORFAR!妹妹就訓SOFA,都係佢哋食早餐時佢先醒(ME姐姐話後來MORFAR走番上床到(懶床,點都唔起身,要妹妹醒咗後爬上佢張床到叫佢起身!)

我哋十二點半到時,成間屋都好靜,攪邊科呢?一入屋就見到MORFAR睇睇吓電視係SOFA到訓咗(笑C我,知道湊住兩個辛苦呢!),兩個小朋友係洗手間到玩,玩乜嘢呢?仲記得MORFAR、MORMOR買咗一隻烏龜給卓希嗎?兩個咪就係洗手間到又放水,又放烏龜,所以咪咁靜,隻烏龜唔俾佢哋玩殘都出奇!

page4.jpg  

話說妹妹未出世前半年,上網已流傳話飲蒜頭米醋可以美白,降脂!但係妹妹出咗世後,我不停咁病,有一次放人奶入雪櫃時仲倒瀉咗,咁咪無得飲!

今日無意中係網上又睇番,真係心癢癢,又走去浸過。不過家中米醋已經過期咗一年,而且我又得好少蒜係屋企,真係唔知會唔會成功,等我搵一日去IKEA買個D玻璃樽,仲要去JUSCO再買過米醋先!

222042_10150174522151904_591771903_6582093_3392112_n.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()