close

今日開溝通會前,我心情勁唔好,唔知點解,也許怕個會會長掛。但係我今日好好彩,下午四時十五分散場,原來仲有另一個會開,多謝哂!

事緣兩個星期前的溝通會,我無出席到,當日去咗尖沙咀的啟示研討會,後來同事告知,個日的溝通會去到成五點幾先放得工,我立即登到雙眼大一大,唔點幾?溝通會咋?

個日係要分享自評的結果,但都唔應該咁耐,而且聽聞有好多無謂的說話。依家開溝通會係一種折磨,無嘢講都要磨到你有嘢講為止,講嚟講去都係個幾個人,坐係到真的好辛苦。

今日仲為咗心光之夜講我個名出嚟,仲講得核突哂!唉!我唔係一個咁講求做咗的嘢要人哋係咁多人面前到讚的人,暗啞底我都做咗好多幫機構的嘢。唔通好以明天有緬甸嚟的客人,我係咁幫佢哋佈置個客房時(因為好多物資都係由我個到出),就係個會到大大聲咁講出嚟咩?人做咗嘢,要對得住自己的良心,係得機構到做,就要以機構為重,我唔會好似依家的氣氛咁,唔係我負責的,一一免問。(除非我唔識啦,否則幫到就幫!)

依家心光的風氣就係擦鞋,係咪都要係會到嗱住個咪講嘢,表現突出自己,做人要做到咁假時,內心真的開心嗎?攞實力出嚟啦,唔好再用依D技巧,會令人討厭的,所以某幾個同事一攞咪的時候,我就頭痛,因為..................唔想聽囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()