close

諗咗好多日,忍咗好多次,終於係材藝夜後鼓起道氣,一定要同個同事傾傾先。近來覺得佢好似有意無意咁避開我,唔傾計,無眼神交流。一心諗住同佢傾計,一嚟睇吓係咪我自己講錯嘢(我直腸直肚麻),又或者唔小心做錯事HURT到佢。而且佢近來病過,材藝夜個日見佢面青青咁,真係想同佢傾吓計,想關心吓佢。

但係,點知,好傷心。佢話:無架,大家係同事都唔一定有計傾,無聯繫咪無交流囉,無公事傾唔一定同你FD。嘩!我聽到好傷心,同佢唔係好親密,但係以前都有傾,有笑,有講八掛嘢,大家一齊研究玩淘寶,大家一齊講妹妹的趣事,但係為何近來會這樣?問佢係咪我做錯了,佢無正面答我,只係話無公作上的嘢咪無嘢傾,我個心嗱到一陣陣。都要同自己講一聲:「LET,GO。」我已經做咗主動,希望修補友誼,但對方這樣答我都會明白。

臨放工,發生第二件事,我真係覺得心光多怪人(有時都會包括我在內),點解去睇一件事時唔去睇整體,而第一時間就話個同事有問題,今次我一D都唔放過駁嘴,就算同你十五年同事我都係咁話,由乜理由咁樣講。你哋個個都未注意到個細路時,我已提出佢有問題,唔係我同佢爸爸傾過電話有共識,要佢係學校做埋功課先走?你會攪得點要佢清哂所有功課?飲水要思源,我最唔鐘意人成日要領工,錫細路我一定會,但係都要教的,唔係縱就得,要縱的話,佢屋企人縱就得!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()