close

昨晚我在細房自己一個人訓,好耐無一個人訓,超舒服!

今早人好多了,眼水鼻水都少了好多,醫生給的鼻敏感藥真係超勁,半夜醒咗(我晚晚都會醒一醒),想去洗手間,但都起唔到身,繼續訓到今早。唔怪得知醫生話食咗晚上個粒鼻藥個人會好攰的,一定要我休息,俾咗三日假我!

屋企好清靜,基本上係得我一個人,兩個小朋友上學去,早上工人姐姐打掃時我在梳化訓咗兩小時。卓希在昨天已約了爺爺,要到他的家去看影碟,所以今日他們放學後,直接去爺爺家,連工人姐姐都去埋,我真的一個人,訓完又訓,訓完又訓,連同事MSN我都唔知,遲咗成個鐘先知道。

希望明天會更好些,讓我可以養好身體星期六參加卓希的畢業典禮。我依家病到咁,本來答應今天放工後去醫院探MORMOR的,都取消了,也許星期日才可以探望她!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()