由星期二到今日都有的肩頸痛,今日直頭痛到入心,一早起身,MIX樽勁香薰,要姐姐幫我按摩!唉!都唔知點解會係咁,姐姐按時今次發現三粒好大粒LACTIC ACID,按到我鬼柞咁嘈,小朋友就好似睇戲咁睇!

昨天醫生俾的消炎藥原來真的好利害,平時的消炎藥也沒有今次那麼多的提示,所以真的不為意!

521381_10150970587836904_986432337_n  

昨晚食咗一粒後,十一時未煲劇已經雙眼開唔到,一上床就訓咗!今早居然五時才醒(這個星期,我日日凌晨四時就醒咗),諗起可以懶床,就立即食消炎藥,可以一路懶床一路再訓,果然不出我所料,我係全屋最遲一個,成八時多才肯離開張床嗰個,可想言之這隻消炎藥好勁!我諗下星期返工,都係返到工先食,依家得我一人楂車返工,容乜易訓咗有交通事故!然後返到屋企就快快食,咁可以訓得好少少!其實我今晚七點已食咗,八點在廳的沙發訓著咗,但係要等姐姐幫我按肩頸後,又醒哂,希望今晚訓得好D啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()