昨天是回來後的第一天,我,散哂,今次唔認老都唔得!是次旅行真的很疲倦!所以,今天才寫少少有關是次旅行的後感!

     1.   在PLAN後程是有一定的困難,因為以往不是太多港人去過沖繩旅遊,搜集資料方面較北海道困難。在整個行程表中,只有兩四個地方不能如期的去看,就是“第一牧志公設巿場”、“齋場御嶽”、“許田山原物產中心”及“海中道路”!

  • 第一牧志公設巿場:應該是我們第一天到逹後,要去食飯的地方,那是沖繩最大的巿場,有「沖繩的廚房」之稱。由於一去到酒店後要同酒店理論,錯過了時間,只好放棄!
  • 齋場御嶽:是第二天行程,那是琉球最高深聖所之地,以前國王舉行祭典之地,在2000年被聯合國到為世界文化遺產。
  • 許田山原物產中心:依個最失敗,離我哋MARRIOTT HOTEL只係五分鐘車程,但每天我們回酒店時都錯過了時間,終於,無去到。這個地方是公路小休處,也可以買到好多特產,尤其是水果!
  • 海中道路:應該呢,就是第四日的行程,但係佢哋三個麻煩,成日睇完自己鐘意睇的戰機同買完美軍裝後,就成日催我返酒店,咁去旅行就梗係要週圍去玩啦,返酒店做乜鬼呢?海中道路係一條橫誇幾個島嶼的橋,個個網友都話好靚,但也有網友話這橋不敵清馬大橋之美,真係觀點與角度的問題。

    2.   行程效北海道遠,北海道的境點都遠,但每個鐘點所逗留的時間不多,相反,沖繩的境點逗留時間較長,小朋友需要多些時間四處走,所以每日的境點都會有一個會去唔到。

    3.   由於有兩次FREE的BUFFET給我們,用係食方面的錢真的唔多!更何況我自從中暑後胃口大減,所以我哋出去食嘢都只係叫兩個SET,哈,真奇,都叫做夠食。

    4.   老公有遠見,早咗幾個星期“唱”咗日圓,所以到我哋出發個日,日圓貴到無人有,我哋都唔會使得太心痛。因為我哋無乜點買嘢,所用的錢唔多,仲有幾萬YAN帶回港,滿足!

    5.   如果可以有多一兩個家庭一齊去的話,會開心D,唔使我成日只係問老公意見,但佢又無做功課時又唔答我,攪到我唔多唔少有好大的壓力!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()