我依個緊張媽,由於連日來週圍都多人,決定一日就楂車去OTS還車(要成個半鐘才到),諗住CHECK IN咗後就可以週圍去。點知,到咗機場,先知到香港班機唔可以咁早CHECK IN,要下午二時十五分先可以。好彩機場有LOCKER,係大到連成個喼都放得落個隻,放哂後,我哋又搭單軌火車出DOWN TOWN到搵食!唔識去好多地方,只好去DUTY FREE個FOOD COURT,粗粗地食少少嘢!

IMG_4080.JPG

IMG_4081.JPG

IMG_4082.JPG      

IMG_4084.JPG

IMG_4085.JPG    

然後我哋到番機場時,仲有成半小時才可以CHECK IN,但已有人在排隊,咁我哋都排隊啦!唉!如果唔係只係得HONG KONG EXPRESS的話,我一定坐其他航空公司的飛機,成日DELAY,今日又DELAY咗成個鐘!

IMG_4087.JPG

IMG_4088.JPG

IMG_4089.JPG

IMG_4110.JPG

IMG_4114.JPG          

係飛機到,兩個小朋友係咁睇嘻羊羊,我就係電影,依家有咁的設計真好,大家各有各!到香港時,可以睇到香港的景色,不過太大煙霧,相影得唔靚!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()