close
唔知做乜?近來成日發冷,唔係好似冬天個種凍,而係由裏面發冷及出嚟的。個個都話依幾日暖,但係我就覺得由心裏凍出嚟,今日都算熱,卓希已 經滿頭大汗,卓希爸又穿得溥溥的,只有我一個穿得密實。昨天晚上及今日返bu上堂時,簡直就凍到飛起,已經穿咗件厚冷衫,但都係好凍。仲有就係依幾日個人好容易震,之前一分鐘仲好地地,之後一分鐘就手軟腳軟,無力咁要坐下來。卓希爸我身子唔好,但係經過上星期的休息(已經比起返工好好多了!)都唔知係邊到出錯,希望快d好番啦!


放學返咗屋企之後,都係五點幾,見太陽未落哂山,就同卓希及卓希爸去大公園玩。





卓希成隻樹熊咁要卓希爸抱,佢哋兩個一出街就係咁,一個願打,一個願挨!我都無眼睇!





PS:mandy,我將你的留言hide了,因唔想你的私人網頁外流!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()