close
昨天晚上,遲遲都未能去睡覺,只因我學吉媽咁研究個blog點樣可以得意d同加slide相入去。初初都幾無心機的,因為整極都唔得,不過被吉媽鼓勵一下後,又得咗,仲好有成功感添。謝謝吉媽!


今日又係得我一個人湊住卓希,因為佢個衰爸又話要改卷,又話咁又話咁,咁就好啦,得我同卓希出去玩。返完教會之後,便去了九龍灣展貿的「君豪會」,又係生日會,好大的地方,小朋友們個個都玩得好開心。因為近我哋屋企,所以係行返屋企,卓希都未行完展貿對面的匯豐銀行金庫佢已經係我懷抱內訓咗,超可愛,真的想咬佢一啖!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()