好期待的旅程,因為可以SHOP SHOP SHOP!

昨天黃昏,我已打了電話,BOOK咗的士,晨咁早六點半便要到樓下了。如果不打的,五點半便要......出發,我得,小朋友都頂唔順啦,所以只好打的,又唔貴,$210全包,九龍灣到機場,都算係咁啦!

入咗關後,就去食早餐,咪又係大家樂,兩個早餐,四個人分!

我仲去咗DUTY FREE到買咗個新的太陽超,因為舊嗰個有少少花咗!

入閘啦!因為我同老公都係MARCO POLO會員,可以同FIRST CLASS嗰D一齊排先又入先!

 IMG_7991  

IMG_7992  

坐咗三小時飛機,終於到啦,先先,我去租咗個WI FI蛋,因為隨街都可以用到D地圖APPS!唔貴,8000 WON一日,即$56元一日。(40號櫃位)

5957313309_d132071050_b  

wibro EGG就是一個充電式無線網路基地台,充好電後可以稱4~5小時;

它會收韓國的行動網路,然後轉換成你專用的wifi讓你的行動設備可以上網;

最好的是,它不計流量,統一價格,上幾多都得!

5957321637_49224fb398_b (1)

我們租WI FI,是因為去年到沖繩時,那酒店有上網服務,但一定要插線在電腦裏,WI FI一定要到LOBBY才有。為免再次發生用唔到IPHONE及IPAD事件,都係租個WI FI。

然後又去埋隔離的HANA TOUR到,用PASSPORT囉咗兩張免費的T-MONEY,原來真係無乜人拎,所以我哋都好好彩咁拎到!(都係上網見到其他人的網有咁的東西,博一博,因每日有限制多少張的)

未命名   IMG_2295[1]    

申請方式直接拿PASSPORT和登機證,就可以免費索取一人一張T-MONEY(只有大人)。(41號櫃位)

跟著,我哋就去搭機場巴士,好彩之前上網不停咁搵,原來有COUPON可以便宜少少,所以就用我哋預備好的COUPON(CLICK HERE),去搭6015號機場巴士(在ISBI酒店門口落,過條馬路,便是LOTTE HOTEL了)!

IMG_2296[1]  

IMG_7994  

終於都到咗酒店,今次所選的酒店,係貴,因為帶著小朋友,需要方便搭地鐵,老公的堂妹介紹這間酒店,因為只要到此酒店的地庫,就可連接到地鐵,天氣熱或落兩都唔怕!

551176_10151068433876904_954251961_n

執好少少嘢後,就出動啦,因為唔想浪費時間,就去咗最近的首爾搭!

IMG_8004

IMG_8021

IMG_8012

小朋友開始肚仔餓,買少少小吃給他們填住先!

IMG_8018      

IMG_8029  

落山後,先在明洞找換錢,然後就去搵嘢食,太熱太攰,所以先試咸豐冷麵!好味,只有我一個食冷麵,其他三個都食牛骨湯麵!

IMG_8030  

返到酒店,好攰,但係小朋友都好開心,因為有得玩泡泡浴!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()