今日上完上午課後,見到好多人叮飯,我做埋手頭上的嘢,預備想叮飯時,突然有同事A打電話來,話要開會,但我之前都唔知要開會,原來係臨時會。

係未食嘢的情況下,去開會囉,點知激到我CC吓!事緣放暑假前已係咁PLAN黃昏家會的事情,又話有另一個機構想借初中生,好,八星期,我借。點知開學前一星期,就話嗰個機構又唔想嗰段時間借,但另星期二又要“的”走我的中學生。但係星期二係團契,我梗係NEVER GIVE UP啦!然後同事A又約咗兩個唔同的武術師傅星期四嚟做活動,又要霸用我的崇拜時段及學生,我又一一唔得,最多提早半小時!

好,我一直都係有商有量咁同佢哋合作,今日特別要開會,A就話昨晚師傅唔能準時到,因等不到巴士又塞車,要轉龍師去星期二,五時至六時,今次我一口咬住唔放!有乜理由咁的,你哋自己攪活動,師傅要自己就時間,我好多個星期前已告知同事A咁編那些活動是不可行的,那時又話就唔到師傅的時間,突然一話等唔到車及塞車,就可以專星期二?咪玩啦!我團契都有自己的義工,又編好哂週會,請咗人嚟做分享!一於係咁黑面!

居然,同事B就出聲,話D學生好多活動,試過一日八種活動,要我完全取消星期一的晚禱(黃昏家會),話CUT星期一係因為星期一早上已有早會,有乜咁的理由呀,你哋自己編活動,多,咪自己減囉,做咩要CUT我的嘢,其二係我哋係基督教學校,一個少少的晚禱都容不下?我點會將百幾年來的晚禱CUT咗佢,我點對得著天上的大BOSS,點對得著辛辛苦苦係香港工作了四十多年的宣教士!

當時同事C都幫口話太多活動,要我CUT晚禱,我FEEL到自己正在氣結,起身,走人!四人開會,三個不是基督徒,然後就係咁迫我去取消晚禱,跟本就無計傾,傾的話,佢哋都唔會明嗰迫切性!

走咗後,我係洗手間,本來只想冷靜,但眼淚就像水一樣,係咁流,係咁流,叫自己唔好再喊,仲流得勁,真的無鬼用!眼見就快上堂,走返辦公室,諗住安靜下來,怎知見到黃生,今次仲死,直頭喊到唔停,抱頭痛哭!咁多年的心結一次過爆出嚟!

外讀生唔去晚禱,我都係咁叫佢哋(就快出黃牌),連老師都覺得晚禱可有可無,更可況可惡的學生呢?今日真的身心疲累

晚上答應去MORMOR及MORFAR家,因細佬明天返瑞典,但我真的唔想見人!車咗小朋友去他們的家後,我在車內等了成三小時,又車返佢哋返屋企!

天父呀,我疲倦了,真的很累!可否放多些合作的基督徒在心光,讓我們能一起有同一致的目標!

累!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()