close
卓希今日失咗聲,不過已經退哂燒,我都唔准佢返學住。因為姐姐話好多工人姐姐都話有好多小朋友咳咳,卓希咁細個,等佢係屋企休息下啦!
 
今我返晏,早上卓希都係扭,扭唔飲水。咁我咪唔理佢,佢又扭要我餵佢(←佢考緊我的耐性),係無聲的情況下都要扭計。咁好啦,無聲仲好,我咪由佢扭,扭到佢肯飲水為止,仲飲哂大大杯的水!
 
我見佢無得返學,又真的好好悶,咁我就帶佢一齊搭巴士。我家樓下的巴士,在早上十時前係循環線來的,所以咪帶埋卓希同tun姐姐,等佢哋送我返工一半路程(我逢星期五都大多數唔楂車,因為好塞車的),然後原車返屋企。
 
到我要落車時,卓希訓咗,未到屋企時,佢已經醒咗,仲問媽媽呢?姐姐就答佢話我返咗工,佢都無扭!
 
係轉車返工之前,我走咗上護協,為咗買first teeth的牙膏給卓希。好耐都無上過去啦,今日給我的感覺係好多嘢都加咗價,唔再係我以前心目中咁平!(不過一般都平過出面街的)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()