真係整開嘢食係有條引,今日整咗兩次餅,晚上小朋友上床訓時,我又走咗入廚房,整蜂蜜蛋糕!

由於我唔想開大焗爐,所以用咗光波爐,但係d溶器要分兩次光波,係時間上失咗預算以為十點就整好,到十一點都未整好,失策!

材料:
雞蛋蛋8個
砂糖,230克的糖
蜂蜜蜂蜜-50〜60克
牛奶-50ML牛奶
高筋麵粉-200G麵粉(我用咗一半高筋,一半低筋粉,唔想個texture太實,想軟中帶有口感)

543990_10151329807126904_422420127_n  

做法:

牛奶裡面加入蜂蜜

 

 隔溫水或微波, 加熱牛奶. 把蜂蜜溶化混合好

雞蛋裡面加入量好的砂糖

 

先雞蛋跟砂糖攪拌很合好.

 再放入熱水中隔水繼續攪拌

蛋液摸摸看如果已經有溫的話, 可以從熱水離開. 開始用攪拌器高速打發!

 

蛋打到變白可以畫線的程度.

加入蜂蜜牛奶後, 攪拌一下確認混合好

 

加入一點(1/3)麵粉–>攪拌–>再加入1/3–>
再攪拌–>最後再加入剩下.–>‘中速’繼續攪拌

最後攪拌的時間不需要很久.只要把麵粉混合好
還有把太大的泡泡去掉. 所以30秒~45秒看到麵粉混合好,泡泡變成很細可以畫線的樣子就OK.

 

光波爐170度,30分鐘,但記得要加水在爐底及如面太深色便要加錫紙!

 

係打蛋時,d蛋發到好大,所以下次再整依個蛋糕時,都係將材料減半,又可以只入一次光波爐,又可以唔使發到去個碗邊!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()