close
今日我擔粗粗的帶卓希返工,將佢收埋係辦公室,因為晚上團契分組活動會去赤柱,想帶埋卓希一齊去。但係我又唔放心芳ee自己帶著他搭車嚟心光找我,所以便要卓希同芳ee屈蛇係辦公室,要佢哋等我成日,晚上六點先出發!

對卓希嚟講,當然係開心啦!十一點幾返到心光後,佢就係我辦公室到玩契媽課室的玩具。十二點幾,我哋叮飯食,三個人係辦公室到食自己帶嚟的飯盒。

跟著,我就等卓希唔為意的時候走開咗,要預備上堂,唔可以俾佢跟著。不過隻衰豬成日都係咁要搵“英姐”,令到英姐鬼咁開心。我上完堂返嚟後,以為佢訓咗啦,點知原來佢太高興(可想言之佢係屋企只係對著芳ee係幾咁悶),過咗成三個鐘都唔肯訓。所以我上完堂之後就“暗”咗佢成半小時先訓到,佢賓在太興奮啦!

佢只係訓咗一小時,因為我打點字時,點字機比較大聲,所以佢咪醒咗。不過都好,那時也差不多五點,我要去崇拜的時間,就由芳ee幫卓希沖涼先!

六點啦!終於出發了,卓希一坐上心光校巴已經開心到不得了,我哋去赤柱先去醫肚(M記),然後週圍去行下,係沙灘到坐下來,大家傾下計!卓希就不停咁玩,走圍走,成晚都無要抱過,係咁自己行,所以真的可愛之極!

係回程時,我同芳ee都用唔同的方法,要令卓希唔好係車到訓,返到屋企,仲要幫佢沖多次涼,因為佢實在跑得太多,成身都係嗅汗,我好希望佢會攰到明天訓耐d,訓耐d,訓耐d!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()