close
明明昨天晚上係屋企已經整好個新的blog介面,今日返到心光居然睇唔到?



我試哂所有的電腦,包括MMLC、電腦房、自己辦公室、同ERIC部超級勁的電腦,個個介面都係舊嗰個。我問過人,係同一時間佢哋係另一部電腦開時就係新的介面,都咪話唔激C!我成日都話,心光的電腦好多時都BLOCK哂的,好似上次我的IP CAM,原來要開得好好好細緻先可以睇到!JASON話我使乜咁緊張?我話新的介面好溫馨的,我好想有時睇一睇麻,佢話:你真的為仔狂!咁我都認少少,依樣的狂對我來說係一種對卓希的補償,因為係佢最需要媽媽的這個時段我唔係佢身邊,這件事也令我緊緊於懷的!(現在我才明白為何當年馬姑娘會為咗個女而放棄宿舍部的工作!)

今晚一睇個BLOG,噢!個DOLL DOLL已經夠七天了,我要把她DELETE。我都唔知為何當初會養她,一時貪新鮮吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()