close

卓希昨晚連續兩次係一點同五點四十分要飲奶奶,我攰到簡直想c!一早七點三十分又起咗身,芳ee到咗都要卓希爸陪,我就打c都唔起身。成個背脊都係痛,唔知係咪昨天的唔舒服的延續呢?

所以我哋一家大小就浩浩蕩蕩咁,晨早就去德福,去銀行、郵局、麵包廊,仲有就係去馬沙買復活蛋。因為依家教緊小一及小二用唔同方法整復活籃,又答應佢哋如果做得靚靚的話,周老師就會買朱古力復活蛋給他們放係個籃到。但係我都唔知邊到有復活蛋賣,只係見到馬沙有,貴到我跳起,鬼叫自己答應在先咩,所以都一定要去買啦!一人一粒咋!(肉都痛埋,卓希都無得食,因怕他會有啖而咳!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()