close
我今多年以來都唔會儲惠康印花,不過今次例外,因為想要架“單車”。

卓希爸話跟本無可能,依個我都知,不過就當係我自己一種的興趣,要儲成750個印花才可以免費換取這部單車。想要單車的原因係因為佢係可以摺合得的(方便儲藏),有避震、6前速波箱、可調校高低。聽落都好似幾好咁,而且一我哋落樓行五分鐘就有單車公園,可以換定的話,以卓希咁鐘意“車”的性格,就一定有用得著的地方。就算佢未用得著,我同卓希爸都可以去玩下啦!

不過由去年十一月至今天為至,我都只係儲到188個印花,幾時到750個呢?如果只係用200或500個印花再加錢去換的話,我都覺得唔化算。所以各位朋友,如有惠康印花的話,請告知!謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()