close

卓希一路以來都好鐘意“車,”記得我細路細時又係咁,直致到爸媽買lego給他就自己諗出好多唔同的創意出來。

所以由卓希兩歲生日時,我哋就話所有的車都係lego就最好,因為可以由得佢自己係咁砌。初初卓希都唔識砌的,當時我都有諗係咪自己心急呢?不過這一個月以來,佢的住展真的好快,加上我哋有時會砌不同的方法給他看,所以佢依家就真的係自己砌。好似上次為了戒奶咀而買的消防車,同他一齊砌好後,佢有自己的意見,又話唔係咁,又話要咁,又要咁。今日佢又有自己的創意啦!所以我同卓希爸都決定,下一步要卓希戒片的話,都係會以買lego為主,不過就真的好貴。佢貴在要找人design,又design得嚟要可以給小朋友的小肌自己做到的。不過為咗鼓勵卓希同引佢做到我們的要求時,貴一貴都要買。最多嗰個月自己買少兩件衫啦!(我已經好耐無買衫啦!因為怕好似報紙個段新聞咁“無哂大碼”!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()