在看“來自星星的你”認識了這個去年才開始的HANYUL(韓律)牌字,之前請老公的堂妹係韓國幫我買咗兩支試!好用好吸收到我自己去韓國時又入貨,仲入咗之前未試過的,真係令我D皮膚有所改善!

2014-07-12 21.12.49  

由於生完阿仔後,長期(已九年)無做FACIAL,所以我個樣好殘,而且已踏入四字的我皮膚好差,全無光澤,這一年開始多咗照顧自己,但係用咗好多其他方法都唔係好得。自從開始用自製的手工皂洗臉後有所改善,但都係差D嘢,直到我用了它:HANYUL!

皮膚再有光澤之餘,係夏天嚟講皮膚毛孔都細了,真係好咗好多!

2014-07-12 21.19.27  

我的至愛係最右手那支原液,好用到不得了,已是我的第二支!最衰香港未有門巿,只有水貨,又收到貴一貴,如果就快用完都要搭人去買先得!

(發夢中)如果叫我做代言人,然後成日都有得用都願!哈哈,我只係一個靚C奶,點會叫我做代言吖!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()