close
每日的指定動作就係一開機就去吉媽個網到八下,今日見到佢話有母親節限量版的康乃馨。吉媽仲話reload唔到,要去二手巿場到買。

但係我唔想,因為係二手巿場見到最平的都要成360的蜜瓜點,我咁辛苦save返嚟的蜜瓜點就咁俾咗人??no way!

所以我趁今早有少少時間,係咁開幾個網嚟reload,
吉媽啦雲妹啦咪咪啦、仲有自己的網,終於俾我係咪咪的網到load到第一朵康乃馨(近來我都係咪咪到load到好多種籽,因為佢有成五個blog pet咁多),第二朵康乃馨就係自己的網到!所以我的理論係啱的,早上個個都係到睡覺,無乜人會同我爭!

哈哈!超開心!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()