close
今早,我出咗去幫學校辦少少事情,然後回到家後,就帶著一大班人(卓希、芳ee、新的tunt姐姐)出發返柴灣。

卓希今日同我的親戚們social得好開心,因為佢依家講嘢叻咗好多,又識聽得多,知道人哋係講緊佢。佢一見到細叔公,就話通粉細叔公(簡直係笑爆咀!)後來我哋食完嘢之後,細叔公仲問卓希想要乜嘢?卓希一口就話要:「可力」(即是好立克)笑!笑!笑!

之後佢哋三個就陪我去東區醫院,因為真的要做“物理治療”,所以便去登記,給物理治療師評估同排期。嘩!要成12月17日先有得開始做,到時我都唔知係咪依個世界啦!

跟著我哋就去大潭篤水塘,係茶餐廳到我哋攞咗d麵包皮,係水塘到餵魚。真的超好玩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()