close
我終於係儲到成300個惠康印花,本來以為可以隻合bk的媽媽力量就好快,點知原來同事的力量係最勁!
我的first choice係嗰輪摺得的單車,但係眼見仲有五個星期就完結時,只好退而求其次,只要量血壓器!


見到吉媽係咁幫小吉轉相,我真的好慚愧,成日都無同卓希影相,近來連dv都無乜點影,所以都係時候影下一d生活照。

每晚八點半,卓希就會飲奶,跟著就唔准落床(除了要去洗手間小便外),係床到睇書,養成睇故事書及自己睇書的習慣。我哋大人都會有時同佢一齊,佢有佢睇公仔書,我哋有我哋睇多字書。跟著九點至九點十五分到就要收書,預備訓覺。依個時候,就係媽媽出場讀靈修的時候,讀完之後,就要卓希爸拍pat pat訓覺!不過依個仔成日都唔想訓,成日都想同佢爸爸玩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()