close
帶咗重力力的notebook返工兩日,終於出哂卷啦!it同事好叻,可以係我部notebook到上到public,然後將我所要的files拉落嚟!可以專心整夏令營啦(工作係永遠都做唔完!所以planning好重要!)

今日星期二,不過晚上都要返學。以前係HKIED讀書時,都係星期二同星期四返學,跟著依家返BU後,大多都係星期一、三、五晚上返學。不過今個學期都特別好多啦,除了星期一及星期三返大課外,有幾堂係星期二上課的,所以真的好掛住個仔。

不過我醒,今晚返學都帶埋部notebook,因為早早已經check咗係五樓上堂。而五樓係成座樓唯一一層可以上到無線上網的,所以可以一路打日記,一路聽書。今晚個講師講的嘢都好容易明白,好彩!因為我今期讀古典文學,嗰d“之”“呼”“者”“也”,就一定係佢識我多過我識佢,所以明唔明係好重要的。

今冕講“屈原”所寫的《離騷》,嘩!認真多深字,和合本聖經都容易明過佢!依個屈原又係,寫d嘢都咁激動,有其他地方可以去,成日痴住個楚王做乜嘢?你當佢係寶,佢當你係草!一個人可以忠心,但係忠心得嚟都要個君主欣賞先有用,嗱!就好似屈原咁,君主唔欣賞佢時,佢又行為古古怪怪咁,表示自己同其他人唔同,唔會同流合污,咁個君主又點會理佢?

仲有呀,d楚國人唔知係咪好唔開心呢?成日都“兮、兮、兮”聲,係無意思的,只係每句都上去,讀到都唔順口。雖然唔係我讀,只係聽個講師讀,但係都聽到我心都煩。成日都“兮、兮、兮”聲,開心都俾佢攪到唔開心,呻都呻到所有樹葉都落哂!

不過我覺得最有意思係依句:「亦餘心之所善兮,雖九死其猶未悔。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()