close
由於要做功課的關係,今天lunch,我去了香港仔的圖書館到找書同還一本借錯咗的書。一去到香港仔,就去醫肚先,去咗judy介紹的“越棧”越式湯粉專門店,依間嘢的服務態度真的差到不得了。

我以前自己又或者會同學生去過,佢哋d服務態度好似人人都久咗佢哋咁。今日仲衰,話說我渣車落香港仔,如果有係香港仔商場消費多過一百元的單,就可以以半價泊車。咁我食完之後,就去埋單,問一問個女仔可唔可以俾張單給我泊車優惠用,佢居然話未開過一百元以上的單!講大話,之前係我左及右面都有成五至六人,我都聽到佢哋埋單都成百幾元,心裏仲諗,好囉,今次可以有單啦!(試過幾次自己去,佢都係話無單) 我火都嚟,唔忍啦!忍唔住話:「頭先座係我身邊兩座枱都有成百幾忟的單埋架!」跟著個女仔就嘴“妙妙”咁,唔出聲地reprint張單!

車!我又唔係要你請我食嘢,又唔係要你出錢,只係襟多幾個制reprint張單啫,又有幾辛苦呀?初初第一次係個店長唔俾,跟著依家個個都唔俾單,有無攪錯,佢哋的樣同服務態度就好似好輕視我咁,食三十多元的湯粉就要一張百幾元的單!!!啍!

返到心光,係網上找,誓要找到依間專門店的office電話,可惜找不到!只找到佢係黃埔的分店,打去問office的電話,個店長又八掛,係咁問我為何要打電話投訴。好!你咁想知就話你知啦,一五一十咁話俾佢知,原來佢哋老細啱啱走咗,如果唔係我可以親自同佢講!遲咗一步!(佢咁講,我咪咁信住先,起碼佢肯聽我講!)佢話逢星期一都會開分店店長會議,到時會提出嚟,又話好多謝我發表意見!

其實都唔係第一次的啦,我有時星期四留夜,都會自己走去食嘢,但係今次真的,明明聽到又睇到有單,咁都唔俾人,點會咁架!我唔知店長與店長之間係咪會有爭鬥,但起碼黃埔依個店長會聽我講,條氣都順d!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()