close
是日卓希唔使返學,班裏有兩個男同學(小魚同蝦蛟)話想嚟我哋屋企,咁啱qq媽又pm我講有關惠康印花,所以就一次過約哂所有人嚟!

卓希第一次有係同學仔又係朋友仔嚟屋企,以前都只係堂家姐同堂妹(堂妹都只係嚟過一次咁大把!)所以今日有其他小朋友嚟,對佢嚟講係好開心,以前佢會同堂家姐爭嘢玩(不幸地,依家個個星期都仲係爭嘢玩!)但係佢今日都算大方地讓小朋友們玩玩具,好大的突破!不過佢點都要同小魚嚟個爭一爭遊戲,又爭lego啦,又爭單車啦,總之就係乜都要爭下啦!不過好笑的是,小魚爭輸咗後大,不過佢的眼神唔係望住佢媽媽,而係望住我!哈!佢想藉著我出手對付卓希,第一次我真的會安慰佢,不過第二次時,係小魚媽話我知佢個仔望緊我的,咁我就一定唔會出手,等你哋小朋友自己處理下啦,大家同學仔麻!

大家都唔係留得好耐,十二點開始,兩點半就各散東西啦,卓希都未能等到佢哋走,就已經頂唔順咗!

晚上mormor同morfar都嚟咗我哋屋企,其中一個原因係幫手食埋下午所剩的食物! 其實佢哋最重要係要見下個孫,冧到佢哋係咁
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()