close
今日係我教會二十五週年的堂慶,筳開十二席,早上教會崇拜,洗禮及聖餐,下午就係酒樓到食飯!昨天打給牧師問流程,佢話一點半開始食飯,點知今日成兩點先食。好彩我之前買咗一個麥包給卓希,所以到我哋要開始食時,佢就係我懷抱內訓咗!

回想自己返咗靈工堂都成二十五年,當中真的經歷咗好多事情。自己都係喺靈工堂到決志信主、洗禮、結婚、卓希洗禮!今天爸爸分享時,講咗好多次話唔知有幾多人當年開堂時依家仲係到呢?唉!都唔知年齡係人人的秘密,成日都係咁問,都無解的,連我係你的女都唔答啦!唏!學譚詠麟話年年二十五啦!


依兩日,好鬼鐘意整嘢食,繼昨天朋友仔嚟我哋屋企的小食後,今日下午返到屋企後,只有短短的個半小時,我都忍唔住要整個朱古力蛋糕,超好味!如果明天早上返工時無落雨,就會攞d返去請我的好同事食!連tunt姐姐都話我:「太太好鐘意整嘢食!」係呀,我真的好鐘意整嘢食,不過都要有人欣賞先得,所以我會請別人享用的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()