close
沒有了工作電腦的日子,第八天!(係咪似曾相識呢?溏心效應!)

早上返工,第一時間就係攞自己部notebook出嚟,睇下可唔可以睇到個ip cam,果然係無問題!當時係超開心!

但係到咗lunch的時間,終於可以有時間睇時,又上唔到!  當時真的好火滾!打電話問上星期的d-link技工,佢哋話應該係我的router問題,因為上星期佢哋嚟整的時候,個router都斷咗幾次線!唉!咁我又知,因為之前自己都試過幾次係咁,用用下notebook,佢自己斷咗線。但係我又唔想買過個router(upgrade版),唔係錢的問題,而係又要從新set過哂所有的settings!我自己都唔識set,全部都係個it同事又或者上星期個d-link技工幫我做的,我只係識用電腦,而唔識set電腦!總之就係煩!煩!煩!依家只好做得一日時就得一,到真的唔得時先至換!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()