close
繼上星期五血壓高事件的sick leave後,今個星期又要請假了。(我哋老細就最唔鐘意人請病假)  我昨天晚上都無乜點訓過,因為條氣好緊,hehehaha咁,訓唔得底。成晚都只係挨住係床邊,所以今日真的頂唔順,返唔到!

醫生就一定要睇的,本來想去九龍灣個間護理診所到睇,但係已經full booking。因為依個病都係長遠的問題,次次睇私家就真的好“溶”。本來已經book到觀塘的賽馬會診所晚上七時正有得睇,不過卓希爸話怕我要等成幾個鐘,醫生又會唔細心。是但地快些係樓下睇洪醫生(其實我想去旺角睇黃醫生,不過佢好難book同我好攰,唔想出去!),等我可以有葯食,個人快些舒緩d先。另一方面,我都已經book咗東區醫院的耳、鼻、喉專科八月睇!

咁好啦,去睇洪醫生啦!佢一聽我的背部,就話:「日頭你都咁的聲,晚上你咪仲利害?」係呀,終於有人會咁樣問我啦,都算係體會到我的感受!佢話我要食五日的激素,無法啦,要廣張條氣管的方法係咁啦!我本來諗住請佢幫我寫張今日的請假紙,係我咪出聲之前,佢已經主動話一定要我休息兩日。咁好啦,好彩我昨天係心光拎哂夏令營及110感恩崇拜的files回家,因為係想昨天返學時,一路聽一路做,但最終都係無時間做!

所以呢,雖然今日係病假,不過我都好努力咁去整夏令營本營刋,都已完成80%,仲有最重要的分組未做得住!我今日係到諗,如果有份工,可以有依家的payment,又可以好似今日咁係屋企到完成的話,就好好啦!最主要係可以陪住隻豬隻麻,好似下午d葯力發作攰時,又可以同卓希去訓晏覺,而又唔會影響到工作的進度,你話幾好呢?(阿太,發夢都無咁早!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()