今天我們自己租車一天遊,在布吉格過好多價錢,都係mr chai平,1200bht/10hrs,mini bus連司機,一開始我哋就想找食,豆媽係旅遊書到找到一些地道的大排檔,滿以為司機會識去啦,點佑佢唔識,帶咗我哋去海邊的地方食飯。我們點都唔落車,因為嗰到山卡啦的地方,連飯店內都無客,所以我哋指定要返down town到。司機只好車我哋去robinson咐近,然後問人,終於都找到了!大排檔d食物好地道,不過環境就真係差,所以快快食完就走人。
第二個行程係騎大象,我哋選擇只係騎20min,卓希初時都有少少驚,豆b就大擔好多,來係樹林到,兩個小子仲大大聲咁同對方講嘢。
跟著我哋就去巴東沙灘到玩沙,

兩個小子都只係著住片片咁玩沙,睇見就好好笑!

但後來我哋就分頭行事,豆b佢哋一家留守係沙灘到玩,我哋就去好出名的日落涯到睇無太陽的日落!~^~因為厚雲,天氣時好時壞!
接著就係返巴東沙灘到會合豆b一家,今冕食西餐,都係求期咁找一間。返到酒店,我想好似之前幾冕咁等卓希訓咗後去upload日記,不過太攰啦,同卓希一齊訓咗!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()