close
到底點樣為之成功的教仔?依個問題我和卓希爸都討論過好多次,佢的論點係個仔只得兩歲人仔,唔識得分別是非黑白。但係我的論點係所以便要灌輸正確的觀念給個仔。

今晚有一位親戚和卓希爸在教仔方面有不同的見解,個親戚都同意我的教法,不過個氣氛就真係差咗少少!雖然如此,我都會同卓希爸話,要好好再諗清楚個仔的前境,三歲定八十,係時候要教!同時,也要他真的細想,不單只我話個仔naughty,連其他人都講時,都真係要諗諗問題所在!

我自己就覺得卓希唔係無得教,不過佢成日以為個爸爸係到,會有人幫到佢,所以有時我都會做衰人分開下佢哋。卓希唔係唔知要乖,而係有時佢係特登去做NAUGHTY嘢,嚟睇下大人的界線去到邊到。基於這樣,我有時都會執得好正(要睇我的精神如何啦!)。近來我會罰卓希坐NAUGHTY CHAIR,初初佢唔肯去坐,要我拉佢去坐,現在只要我話佢時,指指張椅子,佢就會自動自覺地去。跟著就會話罰幾多分鐘,佢再大吵大鬧就罰加時(其實佢唔明加時,我話係無得起身!)跟著就係最重要的一環,就係要佢自己講衰d乜嘢,近一個星期,佢自己係講得出的。我要佢向對做錯事的人道歉時,佢有時會唔肯,唔肯就無得起身。其實我唔只罰佢,到最後都會表示媽媽好錫佢,不過要佢乖,然後給我一個big hug。

卓希爸話我係以強制個仔,但係我覺得唔多唔少都要俾d顏色佢睇睇,唔可以咁縱容,日後佢會自食其果!

教仔真的唔容易,要同另一半合作教就更加唔容易!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()