close
我哋去咗長洲慶祝,長洲係morfar同mormor的致愛,以前我細的時候,一放乜嘢假,都會去“玩”幾日。依家信義會買咗間屋,而morfar又可以隨時book到,不過已經無乜時間去啦!

由我哋屋企去長洲碼頭都係一段好長的路程,終於都到長洲啦,先係碼頭附近醫肚,然後才上“白屋”(佢以前的名叫做:the white house)。上到去,卓希不知幾開心,同morfar週圍玩,等我休息咗一陣後,就一齊落沙灘到玩。只有卓希同morfar落水,睇下佢哋玩得幾開心!



之後便回“白屋”洗澡同收拾東西,預備去食晚飯。點知正開始要落山時,發生事,就係卓希想係斜路到跑,morfar為咗救佢就一齊跌咗,morfar仲roll咗落山,左下巴爆裂,要立刻去長洲醫院到睇急症。我去過長洲大大話話都有成三十年,都係第一次去長洲醫院。醫生話唔一定聯針,可以試下用醫學的膠水貼埋,五日後就會自動好的。事後卓希好驚,腳都無力行,同佢個樣好有悔意,因為morfar幫咗佢一把,所以佢只係個嘴有少少傷!

不過後來我哋都一齊去食晚飯,morfar要細細啖咁食,但都食到。我哋返到屋企都成十點,個個都攰到無哂力!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()