close

昨晚真的很氣人,卓希半夜一時就走過嚟要同我哋係大床到訓,佢同卓希爸訓我左面,咁我就轉去右面,免得唔好咁近。點知依個卓希爸又唔知幾時訓咗我的右面,兩位大佬呀,我係個病人嚟的,晚上仲會係咁咳,一個係我左面,一個係我右面,你叫我咳時向邊面?好!我又作自我犧牲,走出去廳的sofa到訓,係半坐著嚟訓,一直訓到大天光!(我有時會諗,如果有張osim的按摩椅就好囉!)

昨天洪醫生表示,佢俾的藥係好輕微的,因為我現在有身孕,不會給我食特效藥,所以d藥的效用會慢好多。今日喉嚨已經無咗火燒的感覺,但係都係痛,又乾,又容易咳,一咳得利害又會嘔,噢!我的天呀,幾時先會好番呢?

本來今晚我打算同同事去食自助餐的,judy退休,佢的wish係可以去港麗酒店到食自助餐,雖然我現在的食量係唔抵,但係都好想去。不過最終都無去到,因為真的好攰,又隨時會嘔。今晚差不多所有的section head都會出席(連院長都會去),唔返工放病假去食自助餐?係咪想抄魷?


希望快d好返啦!明天去產檢,有少少緊張添!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()