close
今日係正式的產檢,不過有唔開心的消息,就係我兩星期後要去飲糖水。我問醫生,點解今次咁快就要去飲糖水,佢話因為上次我有卓希時,都係啱啱係邊界,有一兩次仲高咗少少,所以今次就要咁快就去飲糖水,到二十九週後又要去多次。即是話人哋可以只去飲一次糖水,而我就要起碼兩次,諗起都驚,好鬼甜,又好想嘔,但係唔嘔得,如果一嘔就要約過第二日再嚟過,所以上次我點都飲落肚到,唔俾自己嘔!

不過開心的係卓希爸同卓希都可以陪我去醫院,一家人的support好重要,佢哋兩個都聽到bb的心跳聲。一入到醫生房,醫生就問:「依個係咪就係上次係到出世嗰個嚟的?個頭有無一大一細呢?」嘩!醫生真的好叻,係咁短的時間已經睇咗我厚厚的file,仲知道卓希係吸出嚟的。我話:「係呀,係楊醫生接生的。」跟著我好自然咁望依個醫生的名,原來佢都係楊醫生,佢見到我望佢的名,就話:「係另一個楊醫生。」咁我都認得,上次嗰個楊醫生好後生的,今次依個係上咗年記的!

今次依胎真的比較辛苦,過了三個月仲係咁嘔,好似昨晚咁,嘔到我喘哂氣,無哂力!而且今次返醫院的次數多過上次,一開始就每個月平均去兩次,有時要去三次不等,真的超煩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()