close
卓希仍然在家中“吽”,簡直悶到佢不得了(tun姐姐都悶,成日都問卓希幾時好番,我係阿媽,夠想佢好番啦!長氣!)。早上佢悶到唔俾姐姐做家務,要陪佢玩。我臨上堂前,打了電話給爺爺,問卓希可否過去佢哋到,食完午飯才回家,爺爺話:無問題!

跟著我就打返屋企,話俾tun姐姐知佢做完家務之後,就帶卓希去爺爺到啦。佢居然同我話,佢諗住一陣帶卓希去公園到玩,我即是有少少火滾(一早頭兩堂已經俾d不知所謂的同事激親!),我話:唔去公園,去爺爺到!

啍!你以為我唔知咩!樓下公園有好多其他的“姐姐”係到,可以打牙鉸(有次嫲嫲突擊早上過去時,見到姐姐掛住同其他姐姐傾計!我都無話佢住!)依家卓希唔舒服,唔想佢交叉傳染先係屋企者,唔好成日攪d小動作令我擔心啦!唉!就快吐血身亡!(如果胡小吉係咐近住就好啦,起碼可以有我信得過的人同卓希一齊玩下麻!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()