close
昨天已寫了一千六百字,今晚由連疲倦的原故,猜自己也不會有任何的增長,但會給自己一個目標,就是今個星期完成這份功課,那下個星期便可以做另一份功課!努力!加油!
 
今天早會,同事分享了人要在苦難中成長,神並沒有應許說沒有苦難的,如是我們以怎樣的心去面對!其實這道理知就係知,不過對近來處於情緒底潮的我就真的是一個反省。近來我真的很down,尤其是現在美勞科是單師後,我好怕自己所給學生的美勞知識有誤,好似無了以前那種support似的。臨近聖誕,我又有很多programme要攪,跟著便是福音週和110週年感恩崇拜,多嘢做到一頭煙。我是一個希望完美的主義者,但又有太多工作要做,又無其他人可以幫得上忙,真的有時會做到好down。家庭裏在管教卓希方面,卓希爸同芳ee都唔係好合作(如果唔係我都唔使用ip cam啦),所以有時真的好勞氣。芳ee就話唔明廣東話啫,連卓希爸有時都唔係好明,咁我真的無力啦!所以我近來睇嘢都灰咗,不過希望時間和經歷會幫助我成長啦!
 
我們既因信稱義,就藉著我們的主耶穌基督得以和上帝和好!
羅馬書五章一節
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()