close
昨天陸運會,所以今天學校放假,我都要好好咁利用今日的時間,因為如果唔係,會連續七天都無假放!(今個週未都要返工)
 
一早送咗卓希豬返學,之後我就無返屋企,因為唔想走來走去。自己一個人帶埋下星期一要考試的notes,去咗星巴克到,叫咗杯朱古力咖啡,一邊飲咖啡,就一邊溫書。我同自己講,這幾天只係得依個時間可以溫到書,要好好咁把握時間。所以我真的好專心地溫習,把所有要考的文選睇過一次,仲drop咗一些考試要的筆記,雖然幫助唔係太大,不過都叫做睇過,知道自己將會考的內容.......等等。
 
之後就去咗找鞋,因為近來學校出咗張通告,話唔准著有拖鞋型的鞋返工,咁我好多對鞋都係拖鞋型(方便 + 通爽)。而且個肚越大時,雙腳好有可能會腫,所以有時間都要睇定同買定雙鞋。不過買鞋都係一樣頭痛的事情,因為我雙腳好大的,試過剛剛從瑞典回港後,卓希爸和我行哂成個銅鑼灣都未能找到合size的鞋給我。而且經過灰甲,及腳骨凸出後,我買鞋都要好小心,唔會再買嗰d又平又好靚的鞋,只會買有信譽及乘托力好的鞋。所以今天終於在ecco買到心頭好,仲要全線都只得一對我的size(40號),無法啦,鬼叫自己麻煩咩!
 
卓希爸學校考試,所以佢都只係返半日,我接咗卓希後,便去食午飯,卓希爸也來join我哋。仲有時間去玩波波池添,卓希都成幾個月無玩啦,所以佢今日勁開心。
 
晚上去咗嫲嫲到食飯,因為湊開堂家姐的工人me姐姐明天返印尼,話要相睇結婚。我哋粗粗地送咗支hand cream給她,因為當我哋好需要人幫忙湊卓希時(嗰時芳ee入咗醫院一段時間,仲要休養身體),佢真的好幫得手,賜到卓希不得了。希望佢真的嫁到如意新郎君啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()