close

唉!真係唔點,昨晚由於卓希豬發高燒,咁就同我哋一齊訓,點知佢一轉身,就嘔吐大作。我只好嗱嗱林拎走哂dirty的床單,然後訓咗一小時後,又嘔過,所以我成晚都係到洗衫又掠衫。

半夜十二點,morfar打電話嚟,話mormor係屋企唔小心跌到,撞到個頭係咁流血,所以係醫院要照x光!攪到我都訓唔著,成一點幾仲眼光光,好似飲咗豬肉湯。五點就醒咗,不過就點都心掛掛!

早上卓希豬六點就起身,話要奶奶,見佢肯飲返奶,都安心d。點知佢跟著係廳的sofa睇睇下電視又嘔過,但係都係痰嚟的。Tun姐姐同卓希爸話卓希今日痾咗三次,嘔咗兩次,都算好過昨天,晚上佢的燒開始有少少退,希望快d好返啦!

心光今日定向行動日,小囡至中學全部去國泰城,本來參觀係好,不過我又攰啦,d同事又唔合作,d學生又唔生性,做到我cc下咁!

返到心光,雙腳都好似唔屬於自己,又要打點黃昏時的第三將臨期慶祝會,又要同同事商量星期的聖誕聯合崇拜,唉!好多嘢要跟同做!


晚上我自己又要考試,好彩上星期五放假時,立過一次,仲有係學生飯堂見到個同學仔,佢借咗份
notes給我影印。所以今晚的考試,我諗都不過不失,起碼自己都惦仲咗兩至三題!

必答題:

1. 請介紹寫作的思維過程。(20)比較全語文寫作和傳統寫作。(20)

三選二:

2. 中國語文教師應有那些學術知識?(30)選了這題

3. 運用資訊科技在中文教學上對學生的幫助。(30)選了這題

4. 如香港以普通語作中國語文教學,對學生語文有何影響?(30)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()