close
是日平安夜,但卓希爸都未好番,唉!都唔知要病幾多日?原來連爺爺及堂家姐也病了,我們猜是否由卓希傳染給爺爺,而爺爺又傳染給堂家姐呢?病毒依家嘢真的好難講!

今早六點卓希已請我開奶給他,點知開完奶之後就發現佢訓返,本來係想由得佢,但經過多年來的經驗(楊太,乜唔係得兩年幾經驗嗎?),卓希係會不到黃河心不死的,一定會再起身話要奶奶。咁我就擔粗粗咁問佢係咪仲要奶奶,佢點頭示意要,然後我話飲完之後再訓多一會兒啦!點知飲完之後,拍幾拍pat pat,就已經再訓番,仲一訓訓到八點幾,一個字“正”!

上午卓希爸自以為已經好番,點知起咗身之後無幾耐又話自己唔係好點,跟著食完下午飯之後(我哋全家都只係食通心粉咋!)佢又話肚痾,唉!d病菌真的好利害!但卓希就已經以為可以接近佢爸爸,成日係咁“療”卓希爸,而依個卓希爸有時又忍唔住同佢玩,攪到個仔開始無乜防範,我只好下午又帶佢出街,又要做衰人咁分開佢哋兩個。

下午約咗我個細路,去旺角買望遠鏡給morfar,morfar講咗幾年的啦,但我同mormor都唔識去買,今年有細路係到,都可以有個人一齊商量下!買到三點幾,我們便先行回家,因為卓希豬要訓覺,而我都要休息!

晚上我們去了mormor、morfar家(除了卓希爸,十幾年來第一次無佢份),卓希好開心,因為有好多禮物。我家的傳統都係平安夜分禮物,大家一起分享,過一個真正平安的平安夜。咁就一定唔少得一個北歐式的聖誕大餐,好味、好味、好好味!


卓希仲收到好多玩具,尤其是他一直都好渴望要的田螺車,在回家的路上,其實他已經很疲累,但由於我不准許他在morfar家開玩具出嚟玩,話一定要回到自己屋企先,所以佢係車到係咁唔肯訓,一定要返到屋企,開咗部車出嚟玩後,才能好好的訓!唉!依個仔!

今年禮物大豐收!!!!!




“祝:各位聖誕快樂,新年蒙恩!”
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()