close
卓希爸病咗咁多日,我哋都吽咗好多日係屋企,隨咗必要買嘢之外。所以見今日天氣幾好,而卓希爸又好似好咗好多(佢自己報稱已經好哂,不過我都係禁止佢太過接近個仔)!我哋下午就試下外出,去咗大埔的海濱公園到行行走走。卓希好開心,尤其是好喜歡睇別人放船。
 
我哋仲去咗行石春路(我就梗係無行啦!)你睇下卓希爸好痛的樣!
 

卓希見到佢爸爸咁痛的樣,又要學埋一份,超攪笑!
 
之後就去咗大埔中心到食嘢,然後返屋企,平平淡淡的又一天!

                   
其實今日我和細路傾電話時,佢話佢同緊由瑞典返嚟香港的stockholm弟兄姊妹一齊,叫我又去。我梗係話唔好啦,咁晏!但係我其實唔係好想同佢哋出去,因為佢哋返親嚟香港,就好似大花筒咁使錢(雖然d錢唔係我的),不過就好似無乜節制咁。講真,個個都差唔多係中國餐館到做,一日做咁多個鐘,又要俾咁貴的稅,唔慳d都唔得。以前成日聽佢哋話唔返香港,唔係因為張機票,而係因為使費。使錢依家嘢真可以平有平使,貴有貴使,不過好似佢哋咁使法就梗係唔係好想見到咁。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()