close
自從聖誕節狂收禮物之後,我家的地板就長註一批玩具,lego啦、車啦、仲有成個建設中的架啦.........等!

每次要經過時,都好似行迷宮咁,我好怕有一日會kick我跌落地。如果卓希開咗張winnie the pooh地墊的話,情況會好少少,因為我規限住佢一定要把所有玩具放在墊上。但如果好似今晚咁無開到地墊,情況就真的差。有時想,亞仔的玩具已經比起別人的少,起碼我們只限於電視櫃下那兩格,我見其他小朋友的玩具多到成間房都係(依個係我難以容許的)。不過見到佢咁專心玩玩具時,個心又會好有安慰!


 
幸好,由卓希一歲開始,我已訓練佢要自己收拾玩具,如果唔係就無最後嗰支奶奶飲,當時卓希爸都話我過份嚴緊,成日話個仔咁細個,點會識得收拾玩具?但係我都堅持,因為所有嘢都要從少學做起!
 
依家呢?真的有成果了,起碼每晚我落命令要收拾玩具時,佢會自動自覺,而且係學校外偷望他時,他時常是最熱心嗰個去幫老師收拾玩具的。辛苦得嚟有回報!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()