close
今日卓希個口不停咁食嘢,仲食得多過我依個大肚婆。由一早起身,食早餐時就食咗一個熱狗包,然後我同卓希爸食公仔麵時佢又話要食,又真的食得半碗麵。
 
跟著約咗爺爺嫲嫲同堂家姐飲茶,卓希食咗好多嘢,真的不能盡錄。然後我哋返咗心光,因為要拎開會的文件。跟著去咗赤柱,卓希又話要食蛋糕,卓希爸食m記薯條,卓希又食。上車時,又係carseat食腸仔包。
 
返到屋企,晚餐又食咗豬扒抄意粉,食完飯又同我爭食生果。佢直頭好似係要食番之前病時無食嘢的份量咁,連我都唔夠佢食得勁!正一食窮我哋的大食積!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()