close
話說新屋有一個士多房,在廚房的位置,都好大的,起碼可以容納得兩個的我。唔知點解,我成日叫tun姐姐放嘢係士多房時,佢就一定話「無位」,我都覺得奇怪。今日我忍唔住手,等tun姐姐出咗去後,自己郁手執d嘢出嚟睇。嘩!多嘢到呀!原來係由搬屋嚟新地方時,已經d嘢由芳ee係咁塞入去,而依家tun姐姐又一樣咁塞入去,我本身有一個地方係放膠袋or紙袋的,但原來個士多房有成好多個袋,仲有好多我都唔知係乜的嘢放咗係到。
 
咁我就發揮卓希爸話我最叻的本色,就係見嘢就扔,跟著呢?成個士多房靚哂,仲空咗好多位出嚟,可以放我坐月時用的玻璃樽同其他用品,連聖誕裝飾我都有位放,然後仲有位,明天要繼續執!
 
我同卓希爸話,今次tun姐姐會見到我真的一面,因為搬進來時係農曆年前,都係靠芳ee幫我放東西,然後復活節假時tun姐姐又未到。跟著暑假時我又有咗老二,嘔到七彩,好啦!今日執起條根,一於要去碼,執好間屋,要有起碼的條理。總之間屋邊到有d乜嘢,我一定會知道得一清二楚,所以卓希爸話今次tun姐姐有排受。但係我又咁諗,起碼俾佢知我的要求係乜,佢唔會亂嚟,而且我要求高及整齊,咁佢就唔會懶惰啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()