close

2006年的最後一天,感覺如何?無!只係唔想咁快返工,因為好enjoy同卓希豬係屋企!


所有msn、yahoo、同icq都work番啦!我仲話要打去pccw要求佢減免添,但係我都未有時間咁做,嘻!依家唔使啦!


今早返完教會之後,下午係屋企本來係同卓希豬睇緊english times,但係我睇睇吓好好好好想訓,咁我就留底卓希俾卓希爸照顧,點知當我預備要訓著時,卓希就上床。食住奶咀,玩住巴士,i住我(不過我唔理佢,因為我已經訓咗大半)就係咁,佢自己訓著咗。其實佢係可以自己訓的,不過某些大人好想快d又好想佢訓咗後可以做其他嘢的話,就抱住佢訓囉!我同卓希一齊咁訓,就訓咗成兩小時,對我嚟講,直頭係大昏迷。


接著,係未去爺爺家前,便去了德福,因為我對返工鞋破到唔見得人啦,要買個對。係同時,卓希爸就帶卓希去德福的花園週圍行,點知我攪點後佢唔肯走,激到卓希爸要出手打佢pat pat。所以卓希一見到我後,就要我抱,仲唔要爸爸包番。我依個仔真的好記仇,不過卓希爸話原來要咁先可以lak到身,無法啦,平時佢咁就個仔,今次仲出手打佢,佢一定唔要架。(我都試得多,因為平時出手嗰個係我)


去到爺爺家,卓希見到家姐就好想同家姐玩,不過兩個小朋友都係成日要爭嘢玩,係要爭吓先至得。食完飯後,我哋仲去咗堂家姐(芍萱)家玩,芍萱一路行,一路叫細路(卓希)唔好跟著嚟,好驚卓希會同佢爭玩具,好好笑。唔單只芍萱怕,大伯仲怕,因為佢有好多音響器材同玩意就咁放係屋企到,我家的破壞王去到真的會無得餘。所以我哋一入到屋後,就直入家姐的房係咁玩玩具,走時,我哋都無俾卓希落地,以防佢攪破壞!


祝各位新年快樂,更蒙主恩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()