close
上星期五放假,我的it同事話幫我再裝過學校部電腦,因為之前有時在做嘢時會突然熄咗,自己boot機,it同事都找不著原因,只好再重新format過佢。
 
點知我今日一返到辦公室,eeeeee,無咗部電腦!(o 嘴!)佢哋仲未整好部電腦!咁我就問佢哋情況如何,原來係要裝d software入電腦時成隻碟係我部機到震碎哂!個個都唔知原因,我就話啦,物似主人形,唔好吓我呀,我一樣會罵碎你哋架,佢哋咪就係咁笑笑口無其他嘢講!
所以我在沒有電腦的一天裏真的很多嘢都做唔到,預備要寫申請錢的request,又無得做;預備十二月份的晚禱表,又無得做;預備聖誕聯合崇拜的程序,又無得做!不過唔好以為我無嘢做,今日的堂多到爆,由早上早會後一直到下午三點二十五分放學。攰到c咗!
 
今日卓希的情況好似比較差,個人好吽,我打過俾趙醫生consult,佢話也許是傷風,而個人吽也許是藥物的緣故。希望快d好番啦!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()