close
今日我哋無返教會,因為楊家有家族節目,就係要去拜山,地點係鯉魚門,好彩唔使上山,只係係每邊的一間道教屋。聽話係卓希爺爺的嫲嫲俾錢起的,所以都算係德高望重,我哋一年都會嚟兩次。
昨天夜晚,卓希都算夜訓,成九點四十分才訓著,心諗佢今早也許會訓多少少,點知唔係,又係倒塔咁早六點又起咗身。我哋十點鐘出門口,去到後攪咗一輪後,便一大班大走人,預備去旺角的滙豐食飯(用員工的福利來book的),點知去到朗豪坊泊好車後,我發現唔見咗卓希的尿片袋,其實尿片同水杯都唔重要,但係部數碼相機係裏面。所以我又渣車,由旺角去鯉魚門,又由鯉魚門返去旺角,直頭係行大運啦!
食完飯之後,我哋一班人貪得意便開著個卡拉ok,仲開d兒歌,三個小朋友係咁對著個電視又跳又笑,大人們就幫他們唱同打拍子,大家都好開心。
 
卓希一個早上都只係訓咗幾個子,在返屋企的途中佢已經好疲倦了,不過我係車到一路渣車,一路係咁引佢,為了唔想佢訓住,返到屋企換咗衫後先訓。到落車時佢都無訓,點知由停車場到屋企樓下這段路佢就訓咗啦,佢真的好攰。不過返到屋企,我都要同佢換衫,因為係滙豐時,佢哋三個小b都有爬係地上玩,唔換衫又點得呢?就係咁,佢就醒哂,叫咗成兩個鐘都唔願去訓,但到五時多時,佢乜鬼都扭計,咁我就知佢一定好攰,要訓覺。抱上手唔使九鈔九已經訓著,不過今日傑,就係佢唔俾我放番佢落床自己訓,要我抱住,就係咁,我兩母子攬住咁訓咗一陣!
 
依兩日我右腳的腳子公很痛,自從生完卓希後,我的腳子週不時都痛,尤其是右腳腳子公,d腳子甲直頭退咗出嚟,真的很難看,以前我都好少油腳甲的,不過現在唔油唔得,因為十分難看,唔想俾人見到我d腳甲咁k型!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()